Zasady wysyłki

Złożenie zamówienia za pośrednictwem Comptoir du Wok oznacza akceptację poniższych warunków. Są one podane w celu zapewnienia, że obie strony są świadome i zgadzają się na ten układ, aby chronić siebie nawzajem i określić oczekiwania dotyczące naszej usługi.

1. Ogólne

Z zastrzeżeniem dostępności zapasów, staramy się utrzymywać dokładny stan magazynowy, ale od czasu do czasu mogą wystąpić rozbieżności w zapasach i możemy nie być w stanie wypełnić wszystkich pozycji w momencie zakupu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się, czy wolisz poczekać na ponowne zamówienie niedostępnego towaru, czy też wolisz otrzymać voucher.

2. Koszty wysyłki
Koszty wysyłki są obliczane w kasie na podstawie wagi, wymiarów i co najważniejsze miejsca przeznaczenia przedmiotów w zamówieniu. Płatność za koszty wysyłki będzie pobierana w momencie zakupu. Ta cena będzie ostateczną ceną Twojego zamówienia z uwzględnieniem kosztów wysyłki.


3. Zwroty

Warunki dotyczące zwrotów można znaleźć na stronie Polityka zwrotów i refundacji, do której link znajduje się na dole strony.


4. Warunki dostawy

Na ogół zamówienia wysyłane za granicę mogą być w tranzycie przez 4. Jednak wyjątkowo może to być dłuższy czas (do ok. 20 dni). Jest to bardzo zróżnicowane w zależności od wybranego rodzaju dostawy i dostawcy związanego z przedmiotami w złożonym zamówieniu.


Czas wysyłki

Zamówienia są zazwyczaj realizowane w ciągu 2 dni roboczych od opłacenia zamówienia. W rzeczywistości dopuszczamy 24 godziny na zmianę adresu dostawy.

Nasze zespoły kontaktują się z miejscami przechowywania przedmiotów od poniedziałku do piątku w normalnych godzinach pracy, z wyjątkiem świąt państwowych, w których to punktach wysyłka nie będzie aktywowana z miejscami przechowywania.

Po złożeniu zamówienia w Comptoir du Wok maksymalny czas wysyłki wynosi 5 dni roboczych. Zamówienia często wysyłane są przed upływem 5 dni roboczych. Jednakże dostawa może potrwać do 2-4 tygodni w tym pracowitym okresie.

Należy zwrócić uwagę na różnicę pomiędzy wysyłką a dostawą. Dostawa to transport przedmiotów i ich dostarczenie pod adres docelowy. Natomiast wysyłka to czynność polegająca na wydostaniu się przedmiotów z zamówienia.

Dlatego w wyjątkowych przypadkach czas dostawy może wynieść nawet 5 tygodni (2 dni robocze realizacji zamówienia, 5 dni roboczych wysyłki i 4 tygodnie dostawy).

To są wyjątkowe czasy całkowite, ale Comptoir du Wok chciałby to zakomunikować, aby uniknąć źródła niedogodności. To powiedziawszy, po upływie tego czasu dostawy, tj. 5 tygodni, chcemy, abyś był zadowolony.

Za to zaproponujemy Ci rozwiązania takie jak zwrot zamówienia do nas na nasz koszt lub stworzenie bonu upominkowego o wartości większej niż pierwotne zamówienie. To prawie nigdy się nie zdarza, ale Comptoir du Wok zaczyna być ofiarą własnego sukcesu i wolimy przewidywać takie sytuacje i informować, jaka jest polityka w zakresie obsługi klienta.

W związku z tym, jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia 5 tygodni temu lub więcej, proszę odpowiedzieć na wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub wysłać do nas wiadomość e-mail na adres info@wok-group.com

Aby Twój e-mail został przetworzony jak najszybciej, radzimy umieścić w nim następujące informacje:

– Twój numer zamówienia

– Adres e-mail użyty podczas składania zamówienia

– Nazwa

– Imię i nazwisko

– Treść zamówienia (nawet przybliżona)

– Data złożenia zamówienia

Jeśli napiszesz do nas maila na adres info@wok-group.com, radzimy również umieścić „Czas dostawy – Twój numer zamówienia” jako temat maila.

Przykład: „Czas dostawy – 125698”

Dedykowani Comptoir du Wok członkowie obsługi klienta odpowiedzą w ciągu 24 godzin roboczych za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby zająć się Twoją sytuacją.

4. 4 Zmiana adresu dostawy
W przypadku żądania zmiany adresu dostawy, jesteśmy w stanie zmienić adres w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia.

4.5 Wysyłka na skrzynki pocztowe
Wok Counter będzie wysyłał tylko na adresy skrytek pocztowych korzystając z usług pocztowych. Nie jesteśmy w stanie zaoferować usług pocztowych do tych lokalizacji w tym czasie.

4.6 Wysyłka na adresy wojskowe
Jesteśmy w stanie wysłać na adresy wojskowe za pośrednictwem USPS. Nie jesteśmy jednak w stanie zaoferować tej usługi przy użyciu usług kurierskich.

4.7 Pozycje niedostępne w magazynie
Jeśli dana pozycja jest niedostępna w magazynie, skontaktujemy się z Tobą, aby dowiedzieć się, czy wolisz poczekać na ponowne zaopatrzenie w daną pozycję, czy też wolisz otrzymać bon. Bon ten będzie miał wartość większą niż kwota pierwotnego zamówienia.


4.8 Przekroczenie czasu dostawy
Jeśli czas dostawy przekroczył oczekiwany czas, prosimy o kontakt na adres e-mail pod adresem info@wok-group.com w celu rozpatrzenia przez nas Państwa zapytania.


5. Powiadomienia o śledzeniu
Przy wysyłce otrzymasz link śledzenia, z którego mogą śledzić postępy swojej przesyłki w oparciu o najnowsze aktualizacje udostępnione przez dostawcę usług wysyłkowych.

6. Paczki uszkodzone w transporcie
Jeśli stwierdzisz, że paczka jest uszkodzona w transporcie, proszę odrzucić przesyłkę, jeśli to możliwe i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli przesyłka została dostarczona bez Państwa obecności, prosimy o kontakt z członkami Comptoir du Wok zajmującymi się obsługą klienta pod adresem e-mail info
@wok-group.com.


7. Cła i podatki
7.1 Podatek od sprzedaży
Podatek od sprzedaży został już zastosowany do ceny towarów podanej na stronie Comptoir du Wok w momencie składania zamówienia.

7.2 Cła i podatki importowe
Cła i podatki importowe dla przesyłek międzynarodowych mogą być płatne po przybyciu do kraju przeznaczenia. Różni się to w zależności od kraju, a Comptoir du Wok zachęca do zapoznania się z tymi potencjalnymi kosztami przed złożeniem u nas zamówienia. W przypadku odmowy zapłaty cła i podatku po przybyciu do kraju docelowego, towar zostanie zwrócony do Comptoir du Wok na koszt klienta, a klient otrzyma zwrot wartości zapłaconego towaru, pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej. Koszt oryginalnej przesyłki nie będzie zwracany.

8. Anulowanie zamówienia

Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia na Wok Counter
, możemy przyjąć anulowanie w dowolnym momencie przed wysyłką zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o zapoznanie się z naszą polityką refundacji na dole strony.

9. Ubezpieczenie

Paczki są ubezpieczone od uszkodzenia i utraty do wartości zadeklarowanej przez przewoźnika. Utrata zostaje odnotowana w przypadku potwierdzenia utraty przez pocztę. Dostawa potwierdzona przez pocztę będzie uznana za ważną. Rzeczywiście, Comptoir du Wok doświadczył zbyt wielu przypadków niestety nieuczciwych klientów ogłaszających, że nie otrzymali dostawy, niż opierać się wyłącznie na tym, co mówi klient. Jednakże Comptoir du Wokdołoży wszelkich starań, aby usatysfakcjonować Cię, zwracając elementy zamówienia na swój koszt lub oferując bony upominkowe o wartości przekraczającej kwotę pierwotnego zamówienia.

9.1 Proces dla paczek uszkodzonych w transporcie

Wydamy zwrot pieniędzy lub wymianę korzystając z Polityki zwrotów i refundacji, do której link znajduje się na dole strony.


9.2 Proces dotyczący paczek zagubionych w transporcie

W przypadku, gdy poczta potwierdzi zagubienie w transporcie, Comptoir du Wok
dołoży wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania, zwracając na swój koszt elementy zamówienia lub oferując
bony upominkowe o wartości przekraczającej kwotę pierwotnego zamówienia.


10. Obsługa klienta

W przypadku pytań dotyczących obsługi klienta, prosimy o kontakt mailowy info
@wok-group.com.