Polityka zwrotów kosztów

ZWROTY

—-

Nasza polisa trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Wielu rodzajów produktów nie można zwrócić. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty czy czasopisma nie mogą być zwracane. Nie przyjmujemy również produktów intymnych i sanitarnych, produktów niebezpiecznych oraz łatwopalnych gazów i płynów.

Inne przedmioty, których nie można zwrócić:
* Karty podarunkowe
* Oprogramowanie do pobrania
* Niektóre produkty ochrony zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić nam paragon lub dowód zakupu.

Proszę nie zwracać zakupionego towaru do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których nastąpi tylko częściowy zwrot pieniędzy: (jeśli dotyczy)
* Książki z widocznymi śladami użytkowania.
* Płyty CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety lub płyty winylowe, które zostały otwarte.
* Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z powodów, które nie wynikają z błędu z naszej strony.
* Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie ponad 14 dni od daty dostawy.

Zwroty (jeśli występują)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail potwierdzającą jego otrzymanie. Poinformujemy Cię również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia Twojej prośby o zwrot pieniędzy.
Jeśli Twoja prośba zostanie zatwierdzona, wówczas Twój zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu kilku dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli takie są)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze swojego zwrotu, sprawdź najpierw ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z bankiem. Często wymagany jest czas przetwarzania zanim refundacja zostanie wysłana.
Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków nadal nie otrzymałeś swojej refundacji, prosimy o kontakt na adres info@wok-group.com

Przedmioty wyprzedane (jeśli są)
Tylko przedmioty z ceną katalogową mogą być zwrócone. Niestety, przedmioty sprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiana (jeśli dotyczy)
Wymieniamy przedmiot tylko wtedy, gdy jest on wadliwy lub uszkodzony. Jeśli w takim przypadku chciałbyś wymienić go na taki sam przedmiot, napisz do nas na adres info@wok-group.com i odeślij nam swój przedmiot na podany adres.

Prezenty
Jeśli zwrócony przedmiot został określony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent równy wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwracanego przedmiotu, bon upominkowy zostanie wysłany pocztą.

Jeśli przedmiot nie został określony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca wolała najpierw otrzymać przedmiot, a później przekazać go Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, a ona będzie wiedziała, że zwróciłeś przedmiot.

Wysyłka
Aby zwrócić przedmiot, musisz wysłać go na podany adres.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki, aby zwrócić przedmiot. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie od niego odjęty.

W zależności od miejsca zamieszkania, czas potrzebny na otrzymanie wymienionego produktu może być różny.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 325 PLN, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi dostawy, która umożliwia śledzenie przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

ZWROT

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego przedmiotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że ją otrzymaliśmy. Poinformujemy Cię również o naszej decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia Twojej prośby o zwrot pieniędzy.
Jeśli Twoja prośba zostanie zatwierdzona, wówczas Twój zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu kilku dni.

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, co powinienem zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź najpierw ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, ponieważ może nastąpić opóźnienie, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często istnieje czas przetwarzania wymagany przed zaksięgowaniem zwrotu.
Jeśli po wykonaniu wszystkich tych kroków, nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, prosimy o kontakt na adres : info@wok-group.com